TMI Tag

school cookies weheartit.com

Jullie kennen hem vast wel: de TMI tag. Hij is al door veel bloggers gedaan, maar alsnog vind ik het leuk om hem te doen. In deze tag beantwoord ik 50 vragen over mezelf. Benieuwd naar onder andere mijn favoriete band of quote? Lees dan snel verder.

Wat heb heb je aan?

Een shirtje van de H&M met bloemetjes erop en een maxi skirt van Coolcat. Ik ben echt dol op mijn maxi skirt!

Ben je ooit verliefd geweest?

Nee.

Heb je ooit een vreselijke breakup gehad?

Nee, ik heb ook nog nooit verkering gehad.

Hoe lang ben je?

Rond de 1 meter en 50 centimeter.

Hoeveel weeg je?

Iets rond de 30 kilo.

Heb je tattoos?

Nee. Ik wil er misschien wel een, maar ik weet zeker dat dat nog lang gaat duren. Ik vind tattoos in je nek heel leuk, ook omdat je ze makkelijk kan verbergen.

Heb je piercings?

Nee. Ik heb wel gaatjes in mijn oren, maar doe er niks in. Dat komt omdat mijn gaatjes dan pijn beginnen te doen. Eerst kon ik wel tegen oorbellen maar nu helaas niet meer 😦

OTP?

Dit is een moeilijke vraag. Ik vind Meg en Ryan uit Monte Carlo wel een leuk koppeltje.

Wat is je favoriete show?

Ik kijk niet heel veel tv de laatste tijd. Dus heb ik niet echt een favoriet programma. Ik kijk meer films. Maar ik moet kiezen, dus ik kies… de lama’s.

Favoriete band?

Imagine Dragons. Dit vind ik echt een hele leuke band omdat ze hele leuke muziek maken. De muziek van Coldplay en U2 vind ik ook geweldig. Dit zijn liedjes die ik al van kleins af aan hoor.

Iets dat je mist?

De basisschool. Ik ben pas 2 dagen vrij, maar ik kom er niet meer terug. Ik ga volgend jaar naar de brugklas. Spannend, maar vast heel leuk. Heb jij nog tips voor de brugklas?

Favoriete nummer?

Ten Feet Tall van Afrojack en Wrabel.

Hoe oud ben je?

11. Over 2 dagen 12.

Sterrenbeeld?

Kreeft.

Waar moet jouw partner aan voldoen?

Lief en behulpzaam maar ook grappig.

Je favoriete quote?

Favoriete acteur?

Zac Efron. Hij speelt in HSM en in Hairspray, allebei hele leuke films.

Favoriete kleur?

Mintgroen. Supercute kleurtje 🙂

Harde of zachte muziek?

Erstussenin.

Waar ga je heen wanneer je verdrietig bent?

Mijn kamer. Mijn kamer is de plek waar ik alleen kan zijn en waar ik rustig word.

Hoe lang heb je nodig om te douchen?

Iets van 15 minuten denk ik.

Hoe lang doe je er over om je klaar te maken in de ochtend?

Meer dan mascara opdoen en haren kammen doe ik niet, dus ik denk zo’n 5 minuten.

Ooit gevochten?

Voor de lol stoeien wel. Maar verder niet dat ik weet.

Turn on?

Een leuke lach.

Turn off?

Arrogantie.

Angsten?

Vroeger spinnen, maar nu niet meer. Ik ben er alleen bang voor als ik ze dood moet maken.

Het laatste dat je liet huilen?

Dat is lang geleden. Ik weet het eigenlijk niet. Er was wel een film die mij heel erg raakte. Dat is Cyberbully, over een meisje dat op internet gepest wordt.

De laatste keer dat je ‘ik hou van jou’ zei?

Gisteravond tegen mijn zus.

Het laatste boek dat je hebt gelezen?

Hoe overleef ik de Brugklas. Wel een leuk boek, maar niet echt geweldig.

Welk boek lees je nu?

Het wonderkabinet van Brian Selznick.

Welke show heb je als laatste gekeken?

Eh… Dat is lang geleden. Misschien iets van het WK ofzo?

Met wie heb je als laatste gepraat?

En vriendin van mijn zus die komt logeren.

De relatie tussen jou en de persoon waar je als laatst een bericht naar hebt gestuurd?

Jente, een vakantievriendinnetje.

Je favorieten eten?

Pindasaus!!!!

Een plaats die je graag wilt bezoeken?

Londen. En ik ga er gelukkig binnenkort naartoe!

Laatste plaats waar je was?

In de woonkamer.

Heb je een crush?

Nee.

De laatste keer dat je iemand een kus gegeven hebt?

Gisteravond heb ik mijn moeder een kusje gegeven.

De laatste keer dat je was beledigd?

Toen een vriendin van mij haar droom vertelde.

Favoriete smaak?

Zuur en zoet tegelijk, zoals bij zure matten of lemon bars.

Welke instrumenten speel je?

Dwarsfluit en het drumstel. Ik vind het superleuk om te doen. Ik speel 3 jaar dwarsfluit en 1 jaar drum ik.

Favoriete sieraad?

Een kettinkje van de H&M met een leeuwenhangertje.

Laatste sport die je hebt uitgeoefend?

Volleybal, dat doen we op het schoolplein altijd. Of telt trampoline ook als een sport?

Laatste nummer dat je hebt gezongen?

Ten Feet Tall. Ik had hem daarnet aanstaan en heb meegezongen.

Favoriete chat zin?

Ik chat niet.

De laatste persoon waar je mee was?

Mijn vader.

Wie is de volgende die deze vragen moet beantwoorden?

Iedereen die dit leest!

Ik hoop dat je deze tag leuk vond. Laat het me weten als je hem ook gaat doen!

Geef een reactie

