Verveeltips voor de zomer

summer / Tumblr on we heart it / visual bookmark #46005220

De zomervakantie is eindelijk aangebroken. Deze weken ga jij op vakantie, maar blijf je misschien ook thuis. Vandaag geef ik een paar tips voor thuisblijvers.

Trouwens, sorry dat ik een tijdje niet gepost heb. Ik was op kamp dus ik had geen tijd om iets te posten. Ik ga de komende weken heel veel leuke dingen doen, dus daarom plaats ik deze zomervakantie alleen maar posts op woensdag.

1. Ik hou erg van kijken in fotoalbums van toen ik klein was. Ik zie foto’s van toen ik heel klein was. Vaak zijn het hele schattige of juist grappige foto’s.

2. Koken! Er zijn veel kookkanalen op Youtube waar je iets lekkers kan uitzoeken. Zelf maak ik vaak recepten van Foodgloss. Vooral de Lemon Bar is aan te raden.

3. Lees een goed boek. Zoek een leuk en spannend boek uit en begin gewoon.

4. Wees toerist in eigen land. Ga met een vriendin nar Amsterdam, Eindhoven of misschien wel Antwerpen. Neem een tas mee met wat eten, drinken, geld en andere handige dingen. Vaak zijn er heel wat leuke dingen te doen.

5. Kamperen in je eigen tuin. Ik heb het laatst ook wel eens gedaan. Nou ja, op het laatste moment ging het bijna onweren, dus zijn we toch maar naar binnen gegaan. Maar ik ga het zeker nog eens proberen.

6. Zoek op youtube naar make-up tutorials en ga aan de slag. Vaak kan je er veel leuke dingen van leren.

7. Ga een dagje naar het strand.  Lekker zwemmen in de zee, zonnen, flessenpost versturen of zelfs zandkastelen bouwen 🙂

8. Altijd al gitaar willen spelen? Kunnen schilderen of je eigen shirts kunnen maken? De zomervakantie is de tijd om een nieuwe hobby te leren.

9. Zoek een leuke DIY op youtube en maak hem.

10. Richt je kamer opnieuw in. Ga naar de Ikea en leuke plaatselijke winkeltjes en koop spullen die jij leuk vindt.

Dit waren mijn tips. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

X Jasmijn

Geef een reactie

