Mijn favoriete blogs

Hoi! Het is een tijdje stil geweest op mijn blog. Ondertussen ben ik naar Londen geweest en heb ik mijn eerste week op de middelbare school gehad. Omdat ik op de middelbare school zit heb ik steeds minder tijd voor mijn blog, dus ik hou geen schema meer aan. Ik post gewoon wanneer ik er tijd voor heb. Wel probeer ik dagelijks iets te posten op mijn Engelse blog: The Black Inspiration Hat. Hierop post ik gewoon een plaatje dat mij inspiratie geeft. Ik zou het erg leuk vinden als je daar even naar kijkt en een reactie achterlaat. Deze blog wordt dus eigenlijk meer voor erbij. Maar ik zal nog steeds mijn best doen om zo vaak mogelijk te posten.

Oké, laat ik maar beginnen over waar ik het eigenlijk over wil hebben: mijn favoriete blogs. Ik lees veel over Fashion, maar ook over Beauty, Fotografie en Lifestyle. Sommige blogs zullen jullie vast wel kennen, maar sommige ook niet. Veel leesplezier!

Teskuh.nl | Teske de Schepper

Laat ik maar beginnen met de blogs die jullie vast wel kennen. Ik lees erg graag de blog van Teske. Ze schrijft heel fijn en het is erg afwisselend. Als ik een product wil kopen, maar eerst een revieuw wil bekijken, zoek ik bijna altijd op haar site. Trouwens, als je op de foto klikt, kom je op de site 🙂

Atlantic Pacific is ook een hele leuke blog. Deze gaat over fashion. Blaire, de auteur van deze blog, draagt en showt outfits met een klassieke twist. Dat vind ik zo leuk. Ik krijg altijd veel inspiratie als ik deze blog lees. Ook zeker een aanrader!

IMG_4633-2 copym copy

Lua heeft een totaal andere stijl dan Blaire, maar zeker ook erg mooi. Lua heeft ook een blog over fashion die mij ook veel inspiratie geeft. Deze blog vind ik echt fantastisch. Zelf zou ik haar outfits nooit dragen, maar alsnog vind ik het heel leuk  om ze te zien!

Hoe ik dat met 'rokjes dragen' doe

Al de derde fashionblog van dit artikel: Lifesplash. Nou ja, deze blog gaat eigenlijk over van alles, maar de fashion gedeeltes vind ik het leukst. Jiami geeft veel tips over het dragen van kleding, wat heel erg handig is. Ook deze blog vind ik heel leuk, maar anders zou hij er ook niet in staan 🙂

 photo 10487374_10152496977438756_5421585717552937365_n_zps637b87f7.jpg

Nu ga ik het hebben over de minder bekende blogs. De eerste is de blog van Eline. Ze blogt voornamelijk over beauty, en dan vooral high end, maar ze doet ook tags waar ik nog nooit eerder van gehoord heb. Dus zoek je nog een leuke tag, ga dan even naar de blog van Eline.

Welkom,

Muchable is weer een fashion blog. Deze keer eentje met een prachtige lay-out. Romy blogt over haar outfits, die ik echt prachtig vind. Op dit moment is ze op Mallorca, wat betekent dat ze daar ook een diary over schrijft. Ook komen er af en toen DIY’s en shoplogs voorbij. Kortom ook weer een leuke blog!

De laatste blog van vandaag is een blog over fotografie. Aline schrijft met veel humor. Ze heeft 2 poezen waar ze veel over schrijft, en ook haar liefde voor chocola is duidelijk te merken aangezien er veel chocoladetests voorbij komen. Maar ook is er genoeg fotografie te zien. Momenteel is de blog even niet toegangkelijk, omdat er geklust wordt aan de blog, maar als het klaar is zou ik zeker gaan kijken.

Dit waren dan alle blogs. Wat zijn jouw favoriete blogs?

X Jasmijn

2 gedachtes over “Mijn favoriete blogs

Geef een reactie

